CUPRA range

Foto: Cupra Slovensko

 

Značka CUPRA predstavila svoje vzrušujúce plány do budúcnosti s novými hrdinami pre novú éru. Vrátila sa pri tom tam, kde sa všetko začalo pred štyrmi rokmi – na historický závodný okruh Terramar pri meste Sitges, neďaleko Barcelony.

 

Doteraz mladá španielska značka odovzdala zákazníkom takmer 200 000 automobilov, pričom jej obrat vzrástol zo 430 miliónov eur v roku 2018 na takmer 2,2 miliardy eur v roku 2021, čo ďaleko prekonalo všetky očakávania.  A v tomto roku CUPRA plánuje zdvojnásobiť svoj obrat, ako aj globálnu sieť predajcov CUPRA Masters a reprezentačných predajných salónov CUPRA City Garage.

Do roku 2025 CUPRA vstúpi do novej éry troma ďalšími modelmi – CUPRA Terramar*, CUPRA Tavascan* a CUPRA UrbanRebel*, ako aj modernizáciou celého súčasného modelového programu.

 

CUPRA Urban Rebel

Foto: Cupra Slovensko

 

„Dnes sme predstavili celú generáciu nových hrdinov CUPRA, ktorá sa objaví na trhu do roku 2025,“ povedal Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA. „Našim cieľom je do roku 2025 zvýšiť predaj na 500 000 automobilov ročne a zintenzívniť našu medzinárodnú expanziu vstupmi na nové trhy, ako aj vstupmi do nových segmentov trhu. Aby sme to všetko dokázali, sú rozhodujúci ľudia. Sú to ľudia, ktorí tvoria značku.“  

Podujatie nazvané Unstoppable Impulse sa uskutočnilo na závodnom okruhu Terramar (Sitges) za účasti národných a zahraničných médií, partnerov a inštitúcií, ako aj ambasádorov značky CUPRA ako Alexia Putellas, víťazka Ballon d’Or a svetová futbalistka roka FIFA 2021. Na podujatí boli prítomní aj zástupcovia koncernu Volkswagen a akcionárskych rodín Porsche a Piëch.

Neuveriteľná cesta CUPRA

Značka CUPRA bola predstavená v roku 2018 s ambíciou priniesť moderný športový charakter, vytvorený automobilovými nadšencami, túžiacimi zmeniť  status quo. Prvým modelom, ktorý zhmotnil ambíciu a charakter značky ako nového vyzývateľa na automobilovom trhu, bol CUPRA Ateca. Toto vysoko výkonné SUV bolo jedinečným zjavom v segmente kompaktných SUV.

 

CUPRA Urban Rebel

Foto: Cupra Slovensko

 

O dva roky nasledoval model CUPRA Leon ako hatchback a kombi Sportstourer. So svojim širokým portfóliom spaľovacích motorov sa stal prvým elektrifikovaným modelom CUPRA vďaka svojmu vysoko výkonnému pohonu plug-in hybrid. Krátko na to nasledoval prvý model vyvinutý exkluzívne pre mladú značku – CUPRA Formentor. Crossover SUV zaznamenalo veľký úspech s doteraz takmer  100 000 predanými kusmi celosvetovo, čím sa stalo najlepšie predávaným modelom značky.

A potom prišiel model CUPRA Born. Prvý výlučne elektrický model značky presvedčivo dokázal, že elektrický pohon a vysoká výkonnosť sa hodia k sebe. No automobily predstavujú iba jednu časť príbehu úspechu. Jedným z kľúčových prvkov úspechu značky CUPRA je kmeň CUPRA.

 

CUPRA Urban Rebel

Foto: Cupra Slovensko

 

„Kmeň CUPRA vytvára deň čo deň podstatu našej značky, ktorou je rušivý postoj, rebelantský duch a nekonvenčné myslenie,“ povedal Antonino Labate, riaditeľ pre stratégiu, rozvoj podnikania a prevádzku CUPRA. „Dnes predstavujeme najnovšieho člena nášho kmeňa, ktorým je TV Boy. Je to niekto s rebelantským duchom, ktorý prekračuje hranice, aby svojim umením inšpiroval ďalšiu generáciu.“

Teraz sa CUPRA pripravuje na budúcnosť novými hrdinami pre novú éru.

CUPRA Terramar*: nové benzínové SUV značky

V roku 2024 ponuku automobilov rozšíri CUPRA Terramar, športové SUV, ktoré svojim menom vzdáva úctu rovnomennému závodnému okruhu pri meste Sitges. Jeho dizajn kombinuje výrazné proporcie s nápadnými štylistickými prvkami. Toto emocionálne, športové  SUV ďalej posilní pozíciu značky v najrýchlejšie rastúcom segmente automobilového trhu v Európe. Vyrábať sa bude v závode Audi Hungaria v maďarskom Györi.

 

CUPRA Urban Rebel

Foto: Cupra Slovensko

 

CUPRA Terramar bude na výber s najmodernejšími spaľovacími motormi, ako aj s novou generáciou pohonu plug-in hybrid, ktorá umožní dojazd s elektrickým pohonom cca 100 km. Agregáty plug-in hybrid, označované ako e-HYBRID, sú koncipované pre výkonnosť a majú moderný športový charakter v kombinácii s vysokou efektivitou. Preto sú dôležitou súčasťou stratégie značky CUPRA v rámci revolúcie elektrifikácie.

Pin It