Foto: FB Cowboy
Parížski dizajnéri zo štúdia Ciguë navrhli v priestoroch predajcu elektrobicyklov víziu mesta oslobodeného od áut.
Interiér obchodu značky Cowboy je postavený na vápencových blokoch doplnených drvenou zeminou. Značka tu v polovici júna otvorila nové priestory v rámci známeho obchodného domu Le Bon Marché.
Foto: FB Cowboy
Jednoduchá krása
„Navrhnuté v spolupráci so svetoznámou architektonickou a dizajnérskou firmou Cigüe, sme predstavili materiály inšpirované mestom zajtrajška – bez áut, post-betónové, divokejšie – v priestore, ktorý vám umožní preskúmať jednoduchú krásu bicykla a jeho high-tech charakter,“ uvádza značka na svojej webovej stránke.
Foto: FB Cowboy
Divokejšie a organickejšie
Aký dojem vytvára krajina bez áut? Podľa dojmov, ktoré sprostredkúva predajňa Cowboy, je organická, plynulá, bez úzkosti, ktorú vyvoláva prítomnosť áut.
Ak dizajnéri hovorili o „divokejšom prostredí“, táto myšlienka sa pretavila do použitia surovej zeminy, ktorou sú pokryté steny a stropy miestnosti. Na podlahe je vytvorený kľukatý chodník pripomínajúci cyklochodníky.
Foto: FB Cowboy
Žiadne umelé materiály nenájdete ani pri sedení, na tento účel slúžia nahrubo otesané bloky vápenca. Zaujímavý efekt vytvára jeden z bicyklov zavesený zo stropu tak, aby bol presne viditeľný cez okno z ulice. Tento efekt ešte umocňujú zábery oblakov premietaných na veľkej obrazovke, takže bicykel akoby v celom priestore levitoval.
Foto: FB Cowboy
V spolupráci s : https://trenujeme.sk/cyklisticke-dresy