Foto: Aleccio Ferrari
Kanadská fashion značka Moose Knuckles je známa svojím zimným a outdoorovým oblečením. V uplynulých dňoch otvorila svoj prvý showroom v Miláne, ktorý je viac ako len predajňou.
Dizajn nového showroomu Moose Knuckles navrhlo štúdio Cara / Davide a kreatívci z agentúry Motel409. Výsledok samotní autori opisujú ako neo-nature: spojenie digitálneho sveta a prírody.
Do predajne sa vstupuje cez biely priestor s LED inštaláciou na strope. Foto: Aleccio Ferrari
Oddeliť ulicu a predajňu
Showroomy už dávno nie sú len miestom, kde zákazník príde, nakúpi a odíde. Značky chcú svojimi vlajkovými loďami prezentovať aj svoju filozofiu, zaujať návštevníka a vytvoriť akýsi social-hub. Kanadskému brandu Moose Knuckles sa to podarilo, ich nový milánsky showroom je originálny a netradičný.
Foto: Aleccio Ferrari
Filozofia jeho dizajnu vychádza z kanadskej tundry a samotnú predajňu tvoria tri priestory. Najprv bolo však potrebné oddeliť atmosféru ulice od vnútorných priestorov. Pre tento účel dizajnéri vytvorili vstupnú miestnosť v tvare bielej kocky. V tejto časti už na prvý pohľad upútajú veľké LED panely umiestené na strope, ktoré imitujú hviezdnu oblohu.
Ako v digitálnej tundre
V hlavnej obchodnej zóne taktiež strop poslúžil na umocnenie atmosféry: dizajnéri tu umiestnili plávajúcu konštrukciu zo stoviek podsvietených PVC pásov, ktoré sa starajú o rôznofarebné osvetlenie miestnosti.
Foto: Aleccio Ferrari
Centrom showroomu je veľký a nápadný pult vyrobený z ručne tepanej ocele. Drevená konštrukcia na stenách siaha až po strop a má pripomínať kanadský les. Na mieru vyrobené stoličky a stoly sú zasa pripomienkou ľadových jazier. Celý interiér je modernou verziou tundry, vychádza z prírodných motívov, no vo veľmi súčasnom a digitálnom dizajne.
Foto: Aleccio Ferrari